2014.

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


first entry untuk tahun 2014? selepas setahun mendiamkan diri. selama setahun ini macam-macam yang berlaku. ada suka. ada duka. nafas baru untuk tahun 2014. insyaALLAH. macam-macam yang hendak dikongsi. tapi tak tahu dari mana nak mula. 

tahun 2014, 
aku jadi pelajar semula. baru nak amik degree dekat Unikl MIIT. terdetik nak sambung study apabila mama bagi 2 pilihan, sama ada berhenti kerja lama atau sambung study? jadi. pilih sambung study. walaupun umur dah meningkat. haha. masih belum terlambat kan? kerja as marketing executive kat sana bukan tak best. best sangat. ada banyak improvement. tapi. memandangkan banyak travel. membuatkan mama tak senang duduk. mana taknya, anak dara dok travel selalu and balik keja lambat.. hmm. for me, family comes first. aku takmaw pisang berbuah dua kali.

tahun 2014,
tahun neh jugak aku dan keluarga kehilangan orang yang tersayang. kehilangan yang memang tak dijangka. subhana-Allah. kekuasaan ALLAH S.W.T memang kita tak boleh dugaan. aku ambil masa yang lama untuk hadam apa yang berlaku. aku memang kena kuat untuk family. aku memang nampak kuat kat luar sebab aku tak maw family aku down dan lemah kalau aku pun ikut lemah sekali. so, aku lah kena jadi kakak dan abang untuk family aku. nak taw aku kehilangan apa? insyaALLAH next entry aku akan cerita apa yang berlaku. from A-Z. insyaALLAH. .  

June 2014, 
june tahun neh ada suka ada duka dalam masa yang sama. june adalah bulan kelahiran arwah ayah dan juga aku. june jugak fathers day. memang aku emo sat la kan? tapi. alhamdulillah. insyaALLAH.. june tahun neh aku bagi mama senyum sedikit dengan pencapaian aku kat Unikl untuk first semester. alhamdulillah.




Comments

  1. congrats for your achievement! I'm proud of you bintang! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Natural Skincare; Mary Jardin

New Semester

Steamboat Sedap di Pearl International Hotel