39. i'm sorry . .

assalamualaikum.

di kesempatan ini, saya ingin memohon seribu kemaafan kat one of my kesayangan Siti Salyana Samsaiman. sebab saya bukan kawan yang baik. saya bukan sahabat yang baik. saya dah lukakan hati awak. maafkan saya dari hujung rambut sampai hujung kaki. saya tahu awak takkan lupa sampai bila-bila kan sebab awak saya tak wish birthday awak?

let me tell u the truth,

a night before your countdown birthday, 15th november right? we've chatting and tanya-tanya khabar bagai. at that time, awak multi-tasking, ngah buat assignments still chatting dengan saya, saya appreciate sangat-sangat. then, we stop chatting, i off my laptop and get sleep earlier sebab penat sangat hari khamis tu, for the whole day ada kat luaq settle bisnes dengan coach, then jumaat tu pulak kena bangun awal nak g settle keja lagi sikit sebelum g Gambang. bila saya bangun subuh, saya tengok tarikh 16 Nov 2012, nak call awak. but, that time, out of credit, kena keluar g topup dulu. after that, pikir-pikir. . nak buat surprise tuk awak. yes! seriously! sebab kan malam tu nak KL, kalau sampai awal, nak singgah umah awak dulu. tapi, sampai KL lambat sebab banyak berhenti, hmm.. i'm so sorry.. that's why saya call awak around jam 11.45pm kan?sebab saya nak mintak maaf and nak wish birthday awak. tapi, awak reject call saya dan awak off hp.

saya tahu, awak marah+kecikhati+heartbroken dengan saya. saya mintak maaf sangat-sangat. saya taw, saya bukan kawan yang baik, saya bukan sahabat yang baik. dan saya tahu awak susah nak maafkan saya kan. i'm really-really sorry. saya tataw buat cmna lagi awak. saya takut nk call awak, sebab takut t awak reject call. saya bagi awak cool down dulu..

i'm so sorry sebab baru sekarang saya sempat mintak maaf dekat awak kan?? really-really so sorry, saya busy sangat-sangat awak. balik-balik ja dari Gambang, terus start keja baru. keja baru ini agak tough dari yang dulu. balik keja je, terus collapse. for the whole last week memang agak bz. takdak rehat langsung eventhough hari ahad. maaf sangat-sangat. hari neh baru berkesempatan, sebab hari neh MC disebabkan diarrhea.. huuu..

saya harap awak maafkan saya. saya harap kita dapat rapat macam dulu balik. kalau la boley saya patah balik pada masa itu, sudah semestinya saya akan patah balik. :'(

from my deep heart, saya sayang awak sangat-sangat. sorry because i'm not the best person in your life. i've ruin your day. i'm so sorry. :'(


Comments

  1. http://sallysamsaiman.blogspot.com/2012/12/benda-yang-dah-lepas-jangan-dikenangkan.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Natural Skincare; Mary Jardin

New Semester

Steamboat Sedap di Pearl International Hotel