38. Happy Birthday Sayang

assalamualaikum.

//kita postpone dulu cita pasal konvoKPM2012 k?

now aku nak wish HAPPY BIRTHDAY TO MY KESAYANGAN !
SITI SALYANA BINTI SAMSAIMAN! :DDD 



hey, bukan saya tak ingat your birthday la awak. . saya ingat. .saya cuma nak jadi orang yang terakhir wish birthday awak. i'm sorry. . saya taw awak menanti saya wish kan? sebab tu awak dok counting dari tadi.. hee :D urm. no worries la, saya tak pernah lupa. insyaALLAH. saya memang saja taknak wish awal. nak bagi touching sikit boley dak? hee :D jangan la marah2, nanti cepat tua..

sorry la, sebab takdak hadiah. huu. i'm sorry if i'm hurt u more. happy always k my dear? thanks for everything! :D i love u so much! sorry k kalau jarang contact. huu.. insyaALLAH suatu hari nanti kita akan jumpa. miss u. nanti mai la penang okay? 


p/s: ini schedule post.. sebab malam ini akan bermalam di KL dan esok sesudah subuh sudah gerak ke Gambang Resort :) ZERO to HERO ! :DD

p/p/s : nanti saya akan cita panjang-panjang ye pasal ini budak, now nak siap2.. hee




Comments

Popular posts from this blog

Natural Skincare; Mary Jardin

Steamboat Sedap di Pearl International Hotel

New Semester