32. saya tak benci awak.

assalamualaikum and hye semua! =D

merujuk kepada tajuk entry aku neh it should refer to someone right? yes! exactly, entry kali neh memang aku refer to someone yang aku tak pernah sangka aku akan jadi kawan and tak pernah aku sangka kami akan jadi rapat. kuasa ALLAH, siapa tahu kan? kita hanya merancang, ALLAH yang menentukan semuanya  :) . aku rasa before this aku pernah buat entry pasal dy. ya memang! aku pernah buat satu entry about her. its unexpected when we become more closer right? aku pun sendiri tak jangka semua neh akan berlaku. 

by the way, i'm just to let u noe, that saya tak benci awak pun. kenapa perlu saya benci awak?? give me a solid reason please why i need to hate u for my lifetime? awak jangan risau k? saya neh bukan jenis yang pendendam sampaikan akan benci orang seumur hidup saya. ouh tidak! itu bukan saya. 

tadi kita sempat IM sebab saya dah lama tak nampak awak online. . saya taw awak tak sihat, awak jaga diri ya, saya risau dekat awak.. bila saya cakap saya risau, awak terkejut and pelik why i need to worried bout u and i should hate u.. saya nak tanya awak la kan, kenapa saya perlu benci awak? tiada sebab saya nak benci awak. bukan awak penyebabnya. saya akui memang dulu saya ada marah-marah dan benci. tapi itu dulu, bila saya tak kenal awak dan saya rasa tertipu. . but now, kita kan kawan. . dan saya dah maafkan awak pun. dan itu bukan salah awak sepenuhnya. betul apa orang cakap, tak kenal maka tak cinta. . yela, bila saya tak kenal awak dan rasa tertipu, saya marah-marah, bila saya kenal dan kita dah heart-to-heart, saya dah tak marah dekat awak. dan saya nak persahabatan kita neh berkekalan. insyaALLAH ..

mungkin awak pelik kenapa saya senang-senang je kan saya terima awak kan? as i said before la kan, let bygone be bygone.. dah dy bukan jodoh saya, dan dy jodoh awak. insyaALLAH saya akan doakan yang terbaik untuk kamu berdua. dan apa yang berlaku antara kami berdua, bukan sebab awak. awak jangan risau k? tiada sebab kenapa saya perlu benci awak kan? :)

awak, memang saya taip entry neh tulus dari hati saya. saya tataw nak cakap cmna lagi kan? bukan nak show off or what.. blog ini satu medium saya tuk luahkan perasaan, saya harap awak maafkan saya.. saya nak awak jaga kesihatan okay? kalau awak ada apa-apa cerita/probs u can text me. insyaALLAH saya akan ada sentiasa dengan awak. saya harap saya dapat jadi kawan baik awak. insyaALLAH.. kita hanya mampu merancang.. ALLAH yang menentukan semuanya.  

awak, kalau itu memang jodoh awak, saya doakan kamu berdua bahagia selalu dan insyaALLAH ALLAH akan permudahkan segalanya. :) dan saya harap, awak maafkan saya ye? btw, thanks anyway awak. sebab awak follow twitter saya dulu la kita jadi kawan kan?kalau tidak, sampai sekarang kita tak akan jadi kawan :)


Comments

Popular posts from this blog

Natural Skincare; Mary Jardin

Steamboat Sedap di Pearl International Hotel

New Semester