#95 F.R.I.E.N.D.S

assalamualaikum ! hye.hye.hye :)


(F)ight for you 
(R)espect you 
(I)nvolve you 
(E)ncourage you 
(N)eed you 
(D)eserve you 
(S)ave you
cc:DamnItsTrue

friends who are fight for u. when u're in danger. friends who are respect u, which is respect ur decision and always support u when u need them. friends who are involve u in what ever they do. friends who are encourage u to faces the reality of life. encourage u to be more stronger. friends who are need u when they are up and down. they need u to calm them when them feel lonely. friends who are deserve u. because u always be by their side and they also always be by ur side. friends who are save u when u in danger.. :) that's are what FRIENDS mean. 

semalam aku emo sedikit. bukan sedikit. tapi banyak. haha. abeh kt twitter aku dok meroyan sorang-sorang. gila kan aku neh. hikhikhik.. urm. alhamdulillah sekarang da ok sikit selepas amik ubat dari kawan-kawan aku. ubat apa ya? ubat kekuatan. ubat nasihat. ubat semangat. ubat itu yang aku perlukan sebenarnya. terima kasih sahabat!


menda alah neh la yang aku dok meroyan kat twitter. sedangkan banyak ag yang aku dok meroyan. haha


then @hazwankamar plak RT.. memang betoi apa yang dy cakap.

aku plak RT dy balik. sebab apa yang dy cakap tu. aku totally agree.. =)


di twitter aku boley lepas geram. berleter sorang-sorang tanpa ada orang marah kalu notifications mereka penoh. itulah bestnya twitter. tapi mukabuku pun ok jugak. di kala aku sedey atau down. aku taw sapa aku nak cari and boley bagi semangat untuk aku. tanx ya sahabat. tanx ya alep. semalam hang ada untuk aku. terima kasih sangat-sangat. aku hargai sangat-sangat.



bila aku rasa aku xsedap hati or tak tenang. aku perlukan seseorang untuk bercakap. walaupun waktu tue da dekat kui 2am. aku dengan nekad untuk telefon kesayangan aku. aku lonely sangat semalam. dan aku taw kesayangan aku akan sentiasa ada dengan aku. so. tanpa pikir panjang. aku call dy. lama jugak la kami bersembang. dy dapat ja taw apa yg xkena ngan aku. dy tanya apa jdi ngn aku. dy tenangkan aku. dy berleter kat aku. haha. aku neh cengeng! betoi. terlalu banyak sangat pikir. benda yang tak penting pun aku dok pikir-pikir sangat. payah la kalu macam tue kan?tapi sekarang. alhamdulillah aku da ok. i need to focus on what da most important in my life. which is my studies. 
tanx darl! =) i owe u a lot dear. really. u're always with me when i need u immediately. i noe u bz. but u can spend ur time just because to make me calm. tanx honey! tanx dear! i love u! 


p/s: u're happy with them. so. i let u go. just to look u happy. i'm happy if u're happy.






Comments

  1. hye friend!i'm glad to meet a blogger like u..=)i'm blogwalking herein.Following ur nice blog.Hope,u'll hit me back yaa.Keep in touch..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Natural Skincare; Mary Jardin

Steamboat Sedap di Pearl International Hotel

New Semester