#58. terima kasih sayang. apa yang berlaku ada hikmahnya.. =')

assalamualaikum..


terima kasih sayang. apa yang berlaku ada hikmahnya.. =') sayang kt sini bukan refer kepada kekasih ye. hati aku belum dimiliki lagi selepas ia kosong 2bulan yg lalu. sayang ini adalah my sayang la! klik sini kalu nk taw. eh yang mana satu. sure conpius kan. ramai kn yg aku sayang. yang paling sayang yg atas sekali la. yang second sayang. klik neh. neh yang pakai tudung pink plak. lalala~

aku sayang depa sangat-sangat. depa xmaw tgk aku sedey. kalu boley depa nk tgk aku happy je slalu. same goes wif others. tp. depa lebih taw isi hati aku neh. depa sgt memahami aku. tanx sayang!

lepas aku kena reject kt entry neh. sayang yg pertama aku neh sentiasa ada ngn aku. dy sentiasa sokong aku. sentiasa bagi semangat kt aku. aku lemah gila time 2. aku hmpir jatuh. aku hampir gila. sebab sume ini pertama kali buat aku. aku tataw nk kongsi ngn sapa. tp. aku gtaw lmbt kt sayang kedua aku neh. tp.. dy xpernah nk marah or terasa. sebab aku ada reason tersenirik npe gtaw dy lambat. n aku xgtaw dy senirik. aku just suh dy baca entry 2 ja. sebab aku xmampu tuk meluahkan. n sayang kedua aku neh paham. tanx sayang!

aku slalu kongsi masalah ngn sayang pertama. everytime when i need her, her always wif me. n vice versa. xkira la thru hp or fb. kami akan selalu contact. xpernah lost contact. kn sayang? tp. kami jarang jumpa. eventhough cuti kmi sama. sebab kekangan masa. sayang pertama aku dok kt seberang. aku dok kt pulau. laen plak ngn sayang kedua aku neh. kami selalu jumpa. sebab umah kami dekat! yeay! kami selalu gak kongsi masalah. sayang kedua aku neh pendengar yang baek. n selalu think positive. berbanding ngn sayang pertama aku neh. sayang pertama aku neh cepat sgt melatah. n ganas! tp hati lembut. walau mcm mana pun depa. aku tetap sayang depa sangat-sangat. tanx sayang!

sayang-sayang aku neh selalu bz. so aku malas nk kaco. tp. hari aku terkejut. sebab sayang kedua aku msg aku. kami sembang2 cm biasa. aku taw dy rindu aku 2. plus dy wso kt aku. :'). sayang kedua aku pesan kt aku "dlm masa terdekat neh mungkin awak akan depressed sgt2.jgn sedey2 taw.promise me?" .. aku jd pelix. y suddenly sayang kedua aku neh cakap cmneh plak? then. xlama lepas 2. bawu la aku taw kebenarannya. ALLAH itu maha Agung. ALLAH itu maha Adil. segala-galanya telah tertunjuk. ya ALLAH, aku bersyukur kepadamu ya ALLAH.. actually cmneh. tyme sayang kedua aku neh msg. aku kt kedai makan. ngn wt esaimen. so aku xdpat on9. then bila aku blik umah. n aku on9. bawu la aku paham apa yang dimaksudkan ngn sayang kedua aku neh. aku terkejut! ya mmg aku terkejut. aku nk nanges. tp. xmampu tuk nanges. aku wsa, rugi kalu aku nanges. tipu la kalu aku xsedey kan? just let it gone. patutlah sayang kedua neh xmaw aku sedey2.n suh aku kuat! now i knew it. tanx sayang!

apa yang berlaku sure ada hikmahnya yang tersendiri kan? aku percaya akan karma. aku redha ngn apa yg berlaku. ALLAH tahu yang terbaek untuk umatNya.

p/s: untuk awak. saya doakan awak bahagia selalu. tanx awak! saya hanya mampu tersenyum dlm tangisan. haha :') bak kata awak. just forget da past. saya harap pengganti saya itu lebih baek dari saya. amin~~

p/s/s: untuk sayang-sayang aku. aku sayang hmp ketat-ketat weyh! siyes. aku tataw la. kalu xdk hpa. sure aky lemah. lemah sgt. tanx sgt! btw. kengkwn yg laen pun aku syg! syg sgt2... dun wory k. hpa semua sentiasa la lm hati aku. love is friendship.

tertanya-tanya x sapa kesayangan aku? nak taw? aku meh aku tunjuk.

neh sayang pertama aku! :')

neh sayang kedua aku! ;')
"A faithful friend is the medicine of life."
~ Apocrypha

Comments

  1. suka tau buat aku nangis terharu sorang T.T
    apa2 pun kita kena sabar, time will heal, biasalah lumrah hidup kdg2 kita gembira kdg2 kita sedih. apa yang penting??
    bukan kerjasama la hehe
    apa yg penting??
    kawan-kawan la ofkos.
    aku syg hg ketat2!! <3

    ReplyDelete
  2. hehehe.. aku kn hebat wt surprise.. hehe :)) jgn la nanges sayang.. huhuhu..
    aku sayang hg ketat2 gak weyh!

    ReplyDelete
  3. cipaa jgn sedih2 taw :) t kema pun sedih jgk! yeaaaaaah hope pasni cipa dpt lg terba sapa tawu kan? amin :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Natural Skincare; Mary Jardin

New Semester

Steamboat Sedap di Pearl International Hotel