: MERDEKA!!!!

salam 1 MALAYSIA...
MERDEKA!MERDEKA!MERDEKA!MERDEKA!MERDEKA!MERDEKA!MERDEKA! *wah semangat gila!*
HAPPY BIRTHDAY MALAYSIA!! ;))




apa erti kemerdekaan bg korunk sume??
korunk rasa kita da merdeka ke??
btoi??hurmm... *sigh*

"merdeka is a national day of Malaysia commemorating the independence of the Federation of Malaya from British colonial rule, celebrated on August 31" -wikipedia


hurmmm....
bg korunk...kita sume neh da merdeka ka??? 
ish!aku tny aku soklan neh..aiyark...apa nk jd neh...
x2...neh pendapat aku la ekk.....
bg aku...ekceli...mostly bbdk zaman sekarang masih dijajah...
dijajah apa??dijajah pemikiran mereka....
btoi ak???neh just pendapat aku je laa...


issshhhhh!!!!!
apa yg aku dok merapu sowg2 neh...haish!
maaf la ekkk....saya MERENG!!


anyway!
MERDEKA!!!

Comments

Popular posts from this blog

Natural Skincare; Mary Jardin

Steamboat Sedap di Pearl International Hotel

New Semester